تاثیراستراتژیهای تحول براثربخشی سازمانی درشهرداری کاشان- قسمت ۵۲
هنسن،مارک(۱۳۷۰)،” مدیریت آموزشی و رفتار سازمانی“، ترجمه محمدعلی نائلی،اهواز ،دانشگاه شهید چمران.
سنگه،پیتر(۱۳۸۹)،”رقص تغییر“مترجم :اکبری و سلطانی ،حسین و مسعود،نشر آریانا قلم،چاپ چهارم.
زمردیان ،اصغر،(۱۳۸۶)،”مدیریت تحول (استراتژی ها،کاربردو الگوهای نوین)“،نشر سازمان مدیریت صنعتی ،چاپ هفتم .
ایکاف ،راسل .ال،(۱۳۹۰)،”باز آفرینی سازن“مترجم:شریعتی و همکاران ،نشرسازمان مدیریت صنعتی ،چاپ پنجم.
کریتنرو کینیکی ،رابرت و آنجلونی (۱۳۸۹)،”مدیریت رفتار سازمانی “،مترجم :فرهنگی و صفرزاده نشر برآیند پویش ،چاپ چهارم .
دفت،ریچارد ال ،مترجم :پارساییان و اعرابی ،(۱۳۸۰)،”مبانی تئوری و طراحی سازمان “نشر دفتر پژوهش های فرهنگی ،چاپ چهارم .
هچ ،ماری جو(۱۳۹۱)، ،”تئوری سازمان”،مترجم:دکتر حسن دانایی فرد،نشر مهربان ،چاپ سوم .
امرایی ،علی(۱۳۸۷) ،”استراتژی های تغییر و تحول در سازمان “مجله مشاور مدیریت،شماره ۱۷ص ۱۵٫
حسنی و سامری ،محمد و مریم(۱۳۸۹) ،”بررسی اثر بخشی سازمانی مدارس متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه با بهره گرفتن از مدل پارسونز”،مجله مدیریت فرهنگ سازمانی شماره ۸ ص ۲۰۱٫
توفیقی و همکاران(۱۳۹۰) ،”تاثیر تغییرات سازمانی برشاخص های سلامت سازمان و ارتباط آن با اثربخشی سازمانی “،مجله طب نظامی شماره ۱۳ص ۱۷۳٫
خداشناس ،بهاره(۱۳۹۲)،”بررسی راهبردهای تحول سازمانی در کارخانجات صنعت فرش کاشان بر اساس مدل ویزبورد “،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد نراق..
گوهری پور،مرتضی(۱۳۸۸) ،”بررسی رابطه ساختار سازمانی با اثر بخشی سازمانی در ادارات تربیت بدنی “،پایان نامه کارشناسی ارشد.
دیوان دری ،علی(۱۳۸۷) “مدل سازی تغییرات استراتژیک در صنعت بانکداری “پژوهشنامه اقتصادی ،شماره ۱۷۷٫
استونر ،جیمز و فریمن ،ادوراد(۱۳۷۵).مدیریت ،ترجمه ی محمد اعرابی و علی پارساییان ،چاپ اول ،تهران ،انتشارات موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی .
رابینز،استیفن .(۱۳۸۰)،تیوری سازمان ،ترجمه مهدی الوانی و حسن دانایی فرد،چاپ دوم ،تهران ،دفتر پژوهش های فرهنگی .
روشه ،گی .(۱۳۷۶)،جامعه شناسی تالکوت پارسونز،ترجمه ی عبدالحسین نیک گهر ،تهران ،انتشارات تبیان .
دفت ،ریچارد.(۱۳۸۰).مبانی تیوری وطراحی سازمان ،ترجمه ی علی پارساییان و سید محمد اعرابی ،تهران ،دفتر پژوهش های فرهنگی .
کاظمی .عباس .(۱۳۷۵)،طراحی الگوهای اثر بخش سازمانی با تاکید بر معیار های فرهنگ سازمانی .رساله ی دکترای مدیریت ،دانشکده علوم انسانی ،دانشگاه تربیت مدرس .
سرسختی عراقی ،رضا.(۱۳۷۸).عوامل اجتماعی موثر بر عملکرد سازمانی تعان بوشهر (مدل پارسونز)،رساله ی کار شناسی ارشد جامعه شناسی ،دانشکده ی علوم اجتماعی ،دانشگاه علامه طباطبایی .
هال ریچارد.(۱۳۸۰).سازمان ،ساختار،فرایند،رهاوردها،ترجمه علی پارساییان ،محمد اعرابی ،چاپ چهارم ،تهران ،دفتر پژوهش های فرهنگی .
سلیمی . حسین (۱۳۹۲)” تدوین و رتبه بندی استراتژی های تحول سازمانی در شرکت گاز استان مرکزی با بهره گرفتن از تکنیک TOPSIS” پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نراق.
A.Pigneur,Y(2002),”An e-business model ontology for modeling e-business“,proceedings of the 15th Bled Electronic Commerce Conference,Solvenia,June 17-19.
Akgün, A. E., Lynn, G. S., & Byrne, J. C. (2003).” Organizational learning“, A socio-cognitive framework. Human Relations, 56, 839-868.
Albrecht, K. (2003). “Organizational Intelligence survey“. Australian Institute of Management. (www.KarlAlbrecht.com).
Albrecht, K. (2009). “Organizational Intelligence & Knowledge Management“: Thinking outside the Silos. http://www.KarlAlbrecht.com.
Aydin, B., &Ceylan, A. (2009).” Does organizational learning capacity impact on organizational effectiveness?” Development and Learning in Organizations, 23(3), 21-23.
Berson. Y., Oreg. S and Dyir. T(2005).”Organizational culture as a mediator of CEO values and organizational performance“, Academy of Management Best Conference Paper, New York.
Deal. T. E. and Kennedy. A. A(1982).” Corporate cultures“: the rites and rituals of corporate life, Reading, MA: Advison-Wesley, Pub.Co.
Floyd Shoemaker & Everett M. Rogers,” Communication Of Innovations CulturaGanon“,Martin.Understanding Global Cultures. Sage.Thousand Oaks,1994l
George. J. M. and Jones. G. R(2002).” Organizational behavior“, Prentice Hall.
Hunter, S., Bedell-Avers, K., & Mumford, M. (2007).” The Typical Leadership” Study: Assumptions,
IMarjani, A. B., Soheilipour. M. (2012). “The Relationship between Organizational Intelligence and Staff Performance Based on the Model of Karl Albrecht”. International Journal of Business and Social Science, 3 (4), 152-158.mplications, and Potential Remedies, The Leadership Quarterly, 18(5), 435–۴۴۶٫
Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (2008).” Execution premium: Linking strategy to operation for competitive advantages“. Boston, MD: Harvard Business School Press.
Katsikea, E., Theodosiou, M., Perdikis, N., Kehagias, J (2011).”The effects of organizational structure and job characteristics on export sales managers’ job satisfaction and organizational commitment”, Journal of World Business,46, 221-223.
Kim, J.H., Kim, C.S, Kim, J.M (2011).” Analysis of the effect of leadership and organizational culture on the organizational effectiveness of radiological technologist’s working environments”, Journal of Radiography, 17, 201-206.
Kotter. J. P. and Heskett. J.L(1992).”Corporate culture and performance“, New York: The Free Press.
McMaster, M. D. (1996).” The intelligence advantage: Organizing for complexity“. Newton, MA: Butterworth-Heinemann.
McPhail, R., Herington, C., Guilding, C (2008).” Human resource managers’ perceptions of the applications and merit of the balanced scorecard in hotels“. International Journal of Hospitality Management 27 (4), 623–۶۳۱٫
Minnesota University. 81. Uhl-Bien, M., Marion, R., &McKelvey, B. (2007).” Co
mplexity leadership theory“: Shifting leadership from the industrial age to the knowledge age. Leadership Quarterly, 18, 298−۳۱۸٫ ۸۲٫
Mládková, L. (2012).” Leadership in management of knowledge workers”. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 41, 243-250.
Northouse, P.G. (2010).” Leadership: Theory and Practice” (5th Ed), Sage Publications, ISBN 978-1-4129-7488-2.68. O‘Deal, C., Wiig, K., Odem. P. (1999).
Peters. Tom and Waterman. R(1982).” In search of excellence”: lessons from America’s best run Companies, New York: Harper and Row.
Qiu, J., Lin, z (2011). A framework for exploring organizational structure in dynamic social networks”,jornal of Decision Support Systems, 51,760-771.
Romijn, H. &Albaladejo, M. (2002).” Determinants of innovation capability in small electronics and software firms in southeast England”. Research Policy, 31, 1053-1067.
Sarabia, M. (2007).” Knowledge leadership cycles: an approach from Nonaka’s viewpoint“, Journal of Knowledge Management, 11 (3), 6 – ۱۵٫
Schein, E. H. (2010).” Organizational Culture and Leadership”, Jossey-Bass, S. Francisco, ISBN 978-0-470-19060-9.
Schein. E. H(1992).” Organizational culture and leadership”, ۲nd edition, San Francisco: Jossey-Bass.
Shamir, B. (2007).” From passive recipients to active co-producers”: Followers’ roles in the leadership process. Follower-Centered Perspectives on Leadership.
Sharma, M., Kaur, G. (2011).” Workplace Empowerment and Organizational Effectiveness. “Academy of Banking Studies Journal, 10, 105-120.
Shiva, M., Damodar, S. (2012).” Transformational Leadership, Organizational Culture, Organizational Effectiveness, and Programme Outcomes in Non-Governmental Organizations”. Social Services And Welfare, 23, 684-710.
Tseng. C. C. (2010).” The Effects of Learning Organization Practices on Organizational Commitment and Effectiveness for Small and Medium-Sized Enterprises in Taiwan. Unpublished Doctoral Thesis”.
Ulrich. D. &Brockbank, W. (2005). “The HR Value Proposition”, Boston, MA: Harvard Business School Press.
Van Wijk, R., Jansen, J., & Lyles, M. (2008).” Inter- and Intra-Organizational Knowledge Transfer”: A Meta-Analytic Review and Assessment of its Antecedents and Consequences, Journal of Management Studies, 45(4), 830-853.
- ۹۹/۱۲/۱۷