پایان نامه پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
– باورهای غیر منطقی: نمره ای که فرد با بهره گرفتن از پرسشنامه باورهای غیر منطقی(جونز [۳۷]،۱۹۶۸)کسب می کند نشان دهنده باورهای غیر منطقی است.
– تحلیل رفتگی آموزشی: نمره بالای ۳۰ که فرد با بهره گرفتن از پرسشنامه تحلیل رفتگی آموزشی (برسو، ۱۹۷۷، به نقل از برسو، سالانوا و اسچافلی، ۲۰۰۷) کسب می کند نشان دهنده تحلیل رفتگی آموزشی است.
– خستگی هیجانی: نمره بالای ۱۰ که فرد با بهره گرفتن از پرسشنامه تحلیل رفتگی آموزشی کسب می کند و بر اساس سوالاتی که خستگی هیجانی را می سنجند مشخص می شود،که نشان دهنده خستگی هیجانی است.
– بدبینی آموزشی: نمره بالای ۸ که فرد با بهره گرفتن از پرسشنامه تحلیل رفتگی آموزشی کسب می کند و بر اساس سوالاتی که بدبینی آموزشی را می سنجند مشخص می شود ،که نشان دهنده بدبینی آموزشی است.
– ناکارآمدی آموزشی: نمره بالای ۱۲ که فرد با بهره گرفتن از پرسشنامه تحلیل رفتگی آموزشی کسب می کند و بر اساس سوالاتی که ناکارآمدی آموزشی را می سنجند مشخص می شود،که نشان دهنده ناکارآمدی آموزشی است.
[
تعداد صفحه :۱۷۹
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
فایل های دانشگاهی -تحقیق - پروژه |
دانلود پایان نامه ها |
سایت دانلود پایان نامه های دانشگاهی |
- ۹۹/۰۲/۱۷